پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261882
قنبرزاده: نامه نهاد نظارتي به سپاهان را تکذيب نمي‌کنم/ افزايش سقف بودجه را تصويب نمي‌کنيم!
تاریخ انتشار : 1402/06/07 11:54:54
نمایش : 838
نايب‌رئيس دوم فدراسيون فوتبال گفت: براي به‌کارگيري کمک‌داور ويدئويي ديدارهايي در سطح ديپلماسي داشتيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع‌رساني دانا؛ منصور قنبرزاده، نايب‌رئيس دوم فدراسيون فوتبال در حاشيه بازي استقلال تهران و خوزستان اظهار داشت: حيف است که بازي‌ها بدون تماشاگر انجام شود. کشورهاي عربي منطقه براي حضور تماشاگر چقدر سرمايه‌گذاري مي‌کنند. واقعيت اين است که فوتبال بدون تماشاگر بي‌معني است. همه بايد کمک کنند. در فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ و همه تيم‌ها به لحاظ اقتصادي ضرر مي‌کنند. بحث بليت فروشي و مسائل ديگر مطرح است. يکسري مشکلات مانند بحث مرمت ورزشگاه آزادي مطرح است ولي به نظر من همين امروز هم مي‌شد با ظرفيت کم کارهايي کرد اما تصميم‌گيرها در مجموعه و نهادهاي مختلف بايد به جمع بندي برسند و شايد آنها مسائلي مي‌بينند که من نمي‌بينيم.

وي در ادامه بيان داشت: در رعايت سقف بودجه جا دارد از همه مسئولان وزير ورزش و مهدي تاج که حمايت تمام قد داشتند تشکر کنم. حتي امروز يک جلسه داشتيم. حالا برخي رسانه ها بي‌انصافي کردند که گويا اختلافاتي هست اما صادقانه بگويم ديروز اين موضوعات با حضور نمايندگان باشگاه‌ها بررسي شد. بايد عدالت رعايت مي‌شد. اگر قرار بود سقف بودجه افزايش يابد، به باشگاه‌هاي ديگر ظلم مي‌شد و از طرفي ديگر در جمع بندي به جايي نرسيديم که سقف يودجه را تغيير دهيم. درويش هم تماس گرفت عدالت برقرار شده و قانون براي همه تيم‌ها يکسان است. مبلغي هم که پيشنهاد شد عادلانه بود. يک بحث هم تهاتر بود يعني مقداري از بودجه سال آينده را به امسال اضافه کنند که اين مصداق دور زدن قانون بود و ما مخالفت کرديم. اين موضوع به تصويب نرسيد. بايد بپذيرند که اگر قانون رعايت شود به نفع همه است. 

مسئول کميته مسابقات فدراسيون فوتبال عنوان داشت:  به هر حال پاي ثابت فدراسيون است. امروز ابهاماتي براي رياست فدراسيون بود و توضيحات کاملي داده شد. آقاي تاج متقاعد شد و ۱۰۰ درصد سال آينده هم هست. براي تيم‌هايي که در جام باشگاه‌ها هستند از تمام ظرفيت‌ها استفاده مي‌شود. درجريان نامه‌اي از سوي نهادهاي نظارتي به باشگاه سپاهان هستم اما چون محرمانه است بنابر عرف اداري و اخلاق اعلام نمي‌کنم. نه تاييد و نه رد مي‌کنم. سازمان بازرسي مکاتباتي داشته و بازيکنان‌ ايراددار داشتيم و حتي خود ما را زير سوال بردند و به نوعي گفته شده چرا سازمان ليگ کنترل نکرده است؟ يک بازيکن داشتيم در يکي از باشگاه‌ها که قراردادش ريالي بوده اما براساس نرخ ارز افزايش افتاده است. اخلاقا نبايد اسم باشگاهي را بياوريم. به هر حال موضوع تحت پيگيري است. در حوزه تخصصي ما نيست و اگر چيزي باشد ارجاع داده مي‌شود.

او در پاسخ به اين سوال که قرار است داربي در قطر برگزار شود؟ گفت: من نشنيده‌ام. درباره تاريخ داربي حضور ذهن ندارم. در اولين فرصت اطلاع‌رساني مي‌شود. اما و اگرها را کنار بگذاريد.

نايب رئيس دوم فدراسيون فوتبال در خصوص زمين‌هاي برگزاري مسابقات ليگ برتر که شرايط خوبي ندارد تاکيد داشت: نهاد برگزار کننده با نهاد متولي نگه‌داشت زمين فرق دارد. سازمان ليگ در اين سازمان‌ها دخل و تصرف ندارد فقط مي‌تواند بازديد کند و مشورت بدهد و توصيه کند. آزادي زير نظر شرکت توسعه بزرگي است و به هر شکل بار زيادي روي آن بوده است. از حق نگذريم زحمت مي‌کشند. مرمت آزادي تعميرکار و کارگر مي‌خواهد و بايد جرثقيل بيايد. ولي قطار در حرکت است و ورزشگاه تعمير مي‌شود.

او در مورد نصب اجاره‌اي VAR در ورزشگاه آزادي گفت: باور کنيد اطلاعاتم بيشتر از اين نيست. بيشتر از شما نمي‌دانم. فدراسيون فوتبال اطلاعيه داده است. با وزير خارجه ديدار داشتيم. در سطح مقامات ديپلماسي ديدار شده و رييس فدراسيون فوتبال با رييس فدراسيون عربستان و فيفا ديدار داشته‌ تا اين اتفاق خوب بيفتد. بحث ورزش نيست بلکه ديپلماسي کشور از اين طريق مي‌تواند تقويت شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html